Fixshop logo
0
0 Kč
Zdílet

Autorizovaný servis - Huawei a Honor

I vy jste majitelem poškozeného zařízení značky Huawei nebo Honor a s jeho opravou si nevíte rady? Bojíte se neodborné opravy v neautorizovaném servisu? Nechce se vám čekat zákonných 30 dnů, abyste mohli být opět mobilní? Máme pro Vás skvělou zprávu!

Autorizovaný servis - Huawei a Honor

Odteď je FixShop autorizovaným partnerem značky Huawei a Honor!

Společnost Huawei je jednou z nejrychleji se rozvíjejících firem v telekomunikačním odvětví. V posledních letech mobilní zařízení Huawei a Honor zaznamenávají výrazný pokrok. Společnost Huawei díky masivní globální expanzi ve sféře smartphonů a tabletů dosahuje obrovské úspěchy. Třikrát po sobě se dostala mezi prvních 50 nejhodnotnějších značek v celosvětovém měřítku a zároveň je třetím největším výrobcem smartphonů na světě.

 

Z našich zkušeností víme, že žádné zařízení není nepokazitelné. Majitelů smartphonů i jiných smart-zařízení od značek Huawei a Honor stále přibývá. S počtem zařízení roste i poptávka po kvalitním servisu. FixShop se stal v roce 2018 oficiálním servisním partnerem Huawei a Honor. Pro zákazníky FixShopu to znamená výrazný pokrok v kvalitě oprav (kvalitnější nářadí, schémata a technická podpora od výrobce), garanci montáže originálních dílů a to nejdůležitější pokračování záruky od výrobce po servisním zásahu ve FixShope. Servisní ceník pozáručních Huawei a Honor oprav najdete online.

Doporučujeme vyvarovat se neautorizovaným servisním kioskem, jejichž největším lákadlem je expresně rychlá oprava. Po jejich servisním zásahu Vám totiž padá záruka na Vaše zařízení. Navíc často využívají nekvalitní neoriginální náhradní díly, které Vám mohou v konečném důsledku ještě více poškodit Vaše zařízení.

Vaše poškozené zařízení můžete osobně předat až 5x v Bratislavě a 1x v Nitře v autorizovaném servisu Huawei a Honor, kde Vám zařízení diagnostikují certifikovaní technici a opraví tak rychle, jak jen to bude možné.

 

Pokud Vám pracovní vytíženost nebo jiné okolnosti nedovolí předat zařízení osobně, můžete si přes jednoduchý formulář objednat kurýra, který Vaše zařízení doručí za Vás. Tento způsob doručení můžete využít v rámci celého Slovenska. Také můžete své zařízení poslat i poštou přímo do autorizovaného servisního střediska Huawei a Honor.

V Bratislavě máte také možnost bezplatné doplňkové služby, kterou je FixPohotovosť. Nemusíte nikam chodit, stačí zavolat a popsat závadu. Technik z FixShopu si připraví potřebné díly, sedne do auta a přijde přímo k Vám domů nebo do kanceláře.

 

Společnost FixShop provádí servis a opravy elektronických zařízení již od roku 2013. Vaše zařízení se dostane do rukou certifikovaným profesionálům. Své dlouholeté bohaté zkušenosti nasbírali opravou více než 60 000 různých elektronických zařízení. Servis provádějí expresně v co nejkratším čase a v případě skladové dostupnosti potřebných náhradních dílů už v průběhu jednoho dne.

Pokud svou opravu odkládáte, protože si neumíte představit fungování bez telefonu kvůli pracovním či jiným záležitostem, ve FixShope mysleli i na Vás. Na období, kdy bude Vaše zařízení v opravě, Vám bezplatně zapůjčí náhradní mobil.

A jak to vlastně probíhá?

Přijdete na pobočku, na které vyškolenému personálu popíšete závadu Vašeho zařízení. Personál s Vámi sepíše servisní protokol a převezme zařízení (v případě záruční opravy i záruční list / doklad o koupi). Následně se Vaše zařízení dostane na stůl certifikovaným technikem, kteří ho nejdříve důkladně diagnostikují. Po odhalení příčiny poruchy se pustí do jeho opravy s použitím originálních dílů. Po dokončení servisu zkontrolují svoji práci provedením funkčních testů a vyhotoví záznam o servisním zásahu. Následně Vás kontaktují oznamování emailem případně telefonicky, abyste se dostavili na pobočku pro své opravené zařízení. Po jeho předání se můžete nadále těšit z využívání svého zařízení.

Ve FixShope vykonávají záruční i pozáruční servis a v případě potřeby Vám na požádání vyhotovují i ​​odborný posudek pro pojišťovnu. Záruka na Vaše zařízení nadále pokračuje, prodloužená o dobu, kterou zařízení strávilo v servisu. Více informací o záručních opravách naleznete na stránce FixShopu.

Nejčastějšími příčinami pozáruční opravy je výměna prasklého předního dotykového skla / displeje nebo nefunkční baterie. V případě baterie je potřeba k zařízení přiložit i nabíječku. V případě mimozáruční opravy neztrácíte záruku na zařízení, protože FixShop je autorizovaným servisem. Také v případě skladové dostupnosti náhradních dílů je Vaše zařízení opraveno na počkání, respektive v rámci jednoho dne.

Když vyžadujete odbornou a důkladnou práci a zároveň chcete být bez svého zařízení co nejkratší čas, FixShop je pro Vás ideální volba. A nezáleží na tom, zda na svém Huawei a Honor zařízení potřebujete provést záruční nebo pozáruční servis.

Zdílet

Zelená cesta (Going Green)

Neustále zlepšujeme naši uhlíkovou stopu, abychom chránili naši planetu. Přečtěte si více o tom, jak přizpůsobujeme naše procesy, abychom snížili naši stopu.

Více informací