Fixshop logo
0
0 Kč
Zdílet

Po výměně LCD a předního skla se zobrazí na displeji upozornění

Po aktualizaci iOS 13.1 se po výměně LCD a předního skla zobrazí na displeji iPhone 11, 11 Pro a 11 Pro Max upozornění

Po výměně LCD a předního skla se zobrazí na displeji upozornění

Společnost Apple opět podnikla kroky proti třetím servisním stranám (neautorizované servisy, domácí opraváři, ...) a také svým uživatelům. Nepříjemné upozornění se objeví po jakékoliv výměně LCD na iPhone 11, 11 Pro a 11 Pro Max.

 

Toto upozornění vás upozorní na to, že nový displej na vašem iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max nebyl ověřen přes oficiální servisní software společnosti Apple, ke kterému mají přístup pouze autorizované servisní střediska Apple.

 

Pokud vám v servisu nainstalovali LCD pro iPhone 11, 11 Pro nebo 11 Pro Max, které pak neprovedli spárování, nejdříve se první 4 dny po výměně objeví trvalé upozornění. Následujících 15 dní můžete tuto informaci vyhledat v sekci Nastavení> Obecné> O aplikaci. Aby si tuto informaci mohli ověřit i zaměstnanci společnosti Apple, také se přidá do "informací o zařízení".

 

POZOR: Upozornění se objeví i při vzájemné výměně originálních displejů mezi 2 stejnými modely iPhone-ů (např. 11 Pro). Notifikace zmizí jedině v případě napojení iPhonu na oficiální servisní software společnosti Apple a následném ověření originality nového displeje iPhonu 11. Toto upozornění však, zdá se, nemá vliv na fungování samotného zařízení.

 

Naši technici otestovali tuto novou funkci na několika modelech zařízení řady iPhone 11. Test jsme provedli tak, že jsme vyměnili originální LCD displej v telefonu iPhone 11 Pro a upozornění se skutečně objevilo ihned po instalaci displeje. Výsledkem tohoto testu jsme dokázali, že i při 100% originalitě nového LCD se oznámení na iPhone objevuje a jedinou možností zmizení upozornění je ověření přes oficiální servisní software společnosti Apple. Notifikace jen oznamuje, že nový displej nelze ověřit, ale na funkcionalitu nemá žádný vliv.

 

Dospěli jsme k závěru, že pravděpodobně každý displej je připařování k základní desce a po výměně musí být připařování znovu nový displej. Tímto krokem se společnost Apple snaží ,, dotlačit "uživatelů k návštěvě autorizovaného servisního střediska Apple a vyhnout se neautorizovaným servisem.

 

Společnost Apple může tímto varováním vyvolat u svých zákazníků strach z opravy svého iPhone-u v servisním středisku třetích stran nebo od domácí opravy. Ačkoliv notifikace z obrazovky vašeho zařízení po 4 dnech zmizí, může odradit lidi od výměny displeje a dotykového skla na iPhone v necertifikovaném servisu nebo od svépomocné opravy.

 

Podle našeho názoru by ve společnosti Apple mohli zvážit zpřístupnění nástrojů pro kopírování ID alespoň té části klientely, která je ochotna vyměnit si svůj poškozený displej na iPhone použitím originálního náhradního LCD.

Zelená cesta (Going Green)

Neustále zlepšujeme naši uhlíkovou stopu, abychom chránili naši planetu. Přečtěte si více o tom, jak přizpůsobujeme naše procesy, abychom snížili naši stopu.

Více informací