FAQ

Nakupování přes e-shop:

Při nákupu postupujte následovně:

  1. Vyberte si v kategorii zboží, které si chcete koupit, napište do políčka počet kusů a vložte do košíku 2, po přidání do košíku budete automatický přesměrováni na stránku kde si ověříte a zkontroluje obsah košíku
  2. Pokud jste se rozhodli vybrané zboží si zakoupit, klikněte na tlačítko "Jít do pokladny". Zboží můžete z košíku vymazat, pokud zaškrtnete políčko "Odstranit" a kliknete na ikonku "Vyprázdnit koš", která je hned po ním.
  3. Můžete pokračovat v nakupování jiných produktů, pokud stisknete "zpět do nakupování" a obsah košíku zůstane uložený
  4. Pokud v našem e-shopu nakupujete poprvé, vyplňte vaše kontaktní údaje a adresu, abychom věděli kam zboží doručit. Tímto úkonem se zároveň zaregistrujete a budete moci sledovat v jakém stavu je vaše objednávka.
  5. Pokud jste již u nás nakupovali a jste zaregistrován, přihlaste se. Dostanete se na krok 1 z 3 ve kterém si zkontrolujte adresu dodání. Kliknutím na tlačítko "Pokračuj do pokladny" se dostanete na krok 2 ze 3, kde si určíte způsob platby a doručení zboží a klikněte na tlačítko "Objednat", tlačítkem "Pokračuj do pokladny" se dostanete ke kroku 3 z 3, kde si zkontrolujete celou objednávku.
  6. Objednávku odešlete tlačítkem "Potvrď objednávku". Stav objednávek můžete sledovat, pokud odškrtnout tlačítko "Váš účet". O všech změnách ve vyřizování objednávky budete rovněž informováni emailem nebo telefonicky.

V e-shopu fixshop.cz si můžete vybrat jeden z následujících způsobů platby:

  1. platba na dobírku
  2. bezhotovostní platba převodem na náš účet
  3. paypal

Více informací o způsobech platby najdete zde.

 

Zboží objednané před 13:00 kurýrní službou je expedováno ještě týž den s garantovaným doručením do 24 hodin.

Dodání zboží na objednávku trvá déle (obvykle 10 - 16 pracovních dní) o předpokládaném termínu dodání vás budeme informovat individuálně prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

V případě, že jste při platbě zvolili bezhotovostní platbu převodem na náš účet nebo platbu prostřednictvím služby Mojeplatba - zboží vám bude odeslán nejdříve po přijetí platby na náš účet.

Pokud jste obdrželi poškozené zařízení, jste povinni uvědomit do 24 hodin naši zákaznickou podporu (mailem nebo telefonicky) a přepravní společnost, kterou vám byl zasílán objednané zboží.

Pro informace o dostupnosti poptávaného zboží kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Zboží doručujeme prostřednictvím kurýrní služby SPS (UPS), České pošty a do ČR přes kurýrní přepravu intimitě. Více informací o způsobu dopravy naleznete tu.Prípadne si zboží můžete vyzvednout na naší centrále: Einsteinova 7, 851 01, Bratislava - budova Relaxx.

Samozřejmě, osobní odběr je možný na našich provozech v Avio, na Ivanski silnici 11 a v Relaxx, na Einsteinovy 7, v době platných otevíracích hodin. Pokud je zboží skladem, obvykle do 24 hodin, nejpozději však do 48 hodin bude odeslán na pobočku. O možnosti odvoz zboží Vás budeme informovat SMS zprávou.

V případě, že díl nemáme skladem, zákazníkům doporučujeme vytvořit si na daný díl rezervaci. Na zákaznické podpoře vás víme informovat o předpokládané době naskladnění.

Dostupnost dílu najdete na naší stránce, kde je tato informace uvedena při konkrétním díle. Po kliknutí na díl se zobrazí, zda je skladem nebo je dostupný na předobjednávku.

Vrácení zboží: Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní od nákupu

Pokud vám zboží zakoupené na našem e-shopu nebo na kamenné prodejně nevyhovuje, máte možnost jej vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data převzetí.

Podmínky vrácení zboží:

  • původní stav
  • obsahuje všechny původní a originální štítky
  • nemá známky používání a opotřebení
  • je neporušený a nepoškozený
  • nebyl montovaný do zařízení
  • pro náhradní díl platí, že musí mít neporušenou ochrannou známku FixShop
  • je kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
  • je v původním, nepoškozeném obalu

Pokud se vám nechce zajít osobně na prodejnu, zboží můžete poslat přímo reklamačnímu oddělení. V tomto případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vtlačte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy
  2. Zboží zabalte tak, abyste zabránili jeho poškození během přepravy. Ideální ho zabalte do původního obalu. Nezapomeňte poslat vypsány a podepsaný formulář
  3. Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a doklad o koupi.

Zboží zašlete na naše reklamační oddělení:
iFixit, s.r.o., Einsteinova 7, 85101 Bratislava

Reklamace:

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám co nejrychlejší opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze. Pokud si chcete uplatnit reklamaci náhradních dílů, zboží musíte poslat nebo přinést na naši centrálu. V případě, že si chcete uplatnit reklamaci na mobilní příslušenství, musíte zboží přinést na pobočku, kde jste si zboží zakupovali. V případě, že jste nakupovali přes náš e-shop, zašlete nám zboží na naši centrálu.

V případě, že chcete reklamovat náhradní díl, který jste si vlastnoručně namontovali do zařízení, společnost iFixit, s.r.o. si vyhrazuje právo vám reklamaci zamítnout. Pokud však reklamační technik vyhodnotí, že vám byl doručen vadný díl, který nebyl mechanicky poškozen vlastní inštalážou, na reklamaci máte právo. Náhradní díl můžete poslat již nainstalován přímo se zařízením.

V případě, že vám bude uznána reklamace a náhradní díl nemáme dostupný - budete informováni e-mailovou oznámením, že reklamované náhradní díl je ve stavu "čeká se na díl".

V případě nedostupnosti daného dílu vás kontaktuje reklamační oddělení, které vás informuje o čase dodání dílu, případně vám nabídne možnost vrácení peněz.

Přestože vám jako našemu zákazníkovi vyplývá ze zákona o ochraně spotřebitele 30denní reklamační období, pro kladné a co nejrychlejší vyřízení děláme vše, co je v našich silách.

O stavu vaší reklamace budete samozřejmě informováni naší zákaznickou podporou e-mailem, případně telefonicky.

Zákazník má nárok na vrácení peněz, pokud:

  • ke reklamovaná 3x stejná vada na stejném zařízení
  • jsou reklamovány 4x různé vady na stejném zařízení
  • není dostupný náhradní díl

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, pokud prokážete, že vrácené zboží nám již byl odeslán). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Peníze můžete dostat také osobně na naší prodejně.

  • baterie (kapacita) - 6 měsíců
  • baterie (elektronická vada -pr. Nafouknutá baterie) - 2 roky
  • právnická osoba -1 rok
  • fyzická osoba - 2 roky
  • renovované zařízení - 1 rok

Velkoobchodní spolupráce:

Pokud jste právnickou osobou ze zahraničí a jste aktivními plátci DPH v zahraničí, stačí když při vypsání objednávkového formuláře zadáte správné fakturační údaje vaší firmy. Automaticky vám tak po prokázání firemního statusu vystavíme fakturu bez DPH.

Pobočky:

Pokud hledáte informaci, zda je dané zboží skladem na konkrétní pobočce, prosím, obraťte se na naši zákaznickou podporu nebo kontaktujte konkrétní prodejnu.

Pro veškeré informace o našich pobočkách klikněte zde.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Pokud jste přes snahu najít odpověď na vaši otázku na stránce neuspěli, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.

02/22133399 info@fixshop.cz Po - Pá: 9: 00-18: 00

Vysvětlení terminologie

SW - Software zařízení - programové vybavení zařízení, operační systém

SWAP modul - Servisní jednotka určená na výměnu celého zařízení, která obsahuje všechny součásti mobilního telefonu vyjma příslušenství. Tento modul podle rozdělení výrobce nemusí obsahovat baterii, paměťovou kartu nebo bateriový kryt. SWAP modul je náhradní díl a není prodejním balením.

Kalibrace – Nastavení signálových parametrů na správné hodnoty. Kalibrace se využívá při problémech se signálem, závadách se zvukem během hovoru, problémech výdrže baterie a registrací SIM karty do sítě. Kalibrace je servisní zásah, který není přístupný uživateli.

RF doska (PCB / PBA doska) – Základní deska telefonu. Je hlavní signálovou a logickou částí zařízení. Podle rozdělení výrobce může dojít ke změně IMEI telefonu.

Master reset (factory reset) – Obnovení nastavení telefonu na tovární nastavení, které jsou totožné při prvním spuštění zařízení. Master reset může odstranit závady způsobené aplikacemi třetích stran nebo závady způsobené uživatelskými daty. Master reset není servisním zásahem a je dostupný uživateli přes menu přístroje.

IMEI – Je jedinečné mezinárodní identifikační číslo. Nachází se v elektronické podobě v zařízení (zjistitelné přes * # 06 #) nebo pod baterií na štítku.

SN (MSN) – Je jedinečné výrobní číslo generované výrobcem. Při mobilních telefonech se nachází pouze pod baterií na štítku, při jiných zařízeních na zadní straně na štítku. Proto je důležité, aby bylo výrobní číslo čitelné. V opačném případě není možné zařízení identifikovat a provést záruční opravu.

GSM – Je digitální technologie mobilního přenosu zvuku a datových služeb. Jedná se o druhou generaci globální mobilní komunikace a zahrnuje datový přenos GPRS a EDGE.

3G  Je digitální technologie mobilního přenosu zvuku a datových služeb. Jde o třetí generaci globální mobilní komunikace a zahrnuje rychlé datové přenosy.

LTE – Je digitální technologie mobilního přenosu zvuku a datových služeb. Jde o čtvrtou generaci globální mobilní komunikace a zahrnuje nejrychleji datové přenosy.

BTS – Je vysílač mobilního signálu. Mobilní telefon je na tuto pevnou stanici přihlášen, díky čemuž může zařízení komunikovat s operátorského sítí.

Test na GSM testeru – Otestování mobilního zařízení na Radiokomunikačním testeru, který simuluje reálný hovor se SIM kartou.

Doručení kurýrem do 24 hod.
Poštovné zdarma při nákupu nad 1500 CZK s DPH
Více než 20.000 individuálních produktů v nabídce

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies

Název Poskytovateľ Účel Vypršanie Typ