Fixshop logo
0
0 Kč

Velkoobchodní spolupráce

Ve FixShopu se specializujeme na prodej náhradních dílů pro mobilní telefony, chytrá zařízení, elektrické skútry, robotické vysavače, drobnou elektroniku, nářadí, příslušenství a repasovaná zařízení (především chytré telefony a sluchátka Apple). V současné době provozujeme několik e-shopů na evropském trhu (SK, DE, AT, CZ, HU, RO, EU) a postupně rozšiřujeme svou působnost do dalších zemí. Na Slovensku máme několik maloobchodních prodejen. 

Máte zájem o více informací o spolupráci? Vyplňte níže uvedený B2B formulář a staňte se FixPartnerem.

 

Jako FixPartner získáte:

 

 

 

 

 

Cenové kategorie FixPartner*

Kategorie Měsíční obrat Výše slevy**
B2C 0 Kč 0 %
A 5 300 Kč 4 %
B 12 000 Kč 8 %
C 22 000 Kč 12 %
D 35 000 Kč 16 %
E 50 000 Kč 20 %
F Individuální Individuální
*Vyhrazujeme si právo na případné změny ve způsobu stanovení cenových kategorií.
**Výše slevy se nepočítá z celkové ceny výrobku, ale z marže výrobku. Proto je výše slevy pouze průměrná a liší se u jednotlivých výrobků.

 

Pravidla pro získání zvýhodněné cenové kategorie

Velkoobchodní cena závisí na vašem obratu. V zájmu zachování spravedlivého a transparentního nastavení je třeba dodržovat následující podmínky:

  • Vystavené faktury bez dobropisů (nezahrnují vrácené a nevyzvednuté objednávky).
  • Obratová cena nezahrnuje náklady na dopravu.
  • Úroveň cenové kategorie se vyhodnocuje podle čtvrtletního obratu bez DPH za předchozí čtvrtletí. Kontrola se provádí čtvrtletně, vždy v prvním týdnu každého čtvrtletí (leden, duben, červenec, říjen).
  • Pokud si nastavíte faktury s datem splatnosti, kontrolujeme také včasnou úhradu faktur.
  • Každý nový FixPartner získá na začátek výhodu, a to cenovou kategorii D, která je platná do dalšího čtvrtletí. K udržení nebo přechodu do vyšší cenové kategorie je zapotřebí pravidelný obrat.

 

500+

Spokojených
velkoobchodních partnerů

1 000 000+

Odeslaných
objednávek

10 000+

Náhradních dílů
skladem

23 000+

Položek

 

 

Doprava

Naši přepravní partneři, se kterými jsme se dohodli na spolupráci, jsou schopni doručit zásilky do 24 hodin. Datum doručení je pouze orientační. Žádný dopravce nemůže 100% zaručit doručení do 24 hodin.

Více informací o ceně a rychlosti doručení naleznete v sekci Doprava.

 

Reklamace

Všechny reklamace pro společnost FixPartners vyřizujeme přednostně.
Potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili? Řiďte se prosím naším předepsaným reklamačním řádem.

Nejste si jisti, jak postupovat, nebo máte dotazy ohledně reklamací? Kontaktujte nás e-mailem na adrese reklamace@fixshop.cz

 

Potřebujete další informace?

Neváhejte nás kontaktovat:

  • E-mail: eshop@fixshop.cz
  • Online chat (vpravo dole na web stránce)
  • Zákaznická podpora:
    • Pondělí - pátek 9:00 - 16:00 hod.

 

Máte zájem o velkoobchodní spolupráci? Vyplňte prosím formulář B2B.

Odpovědná osoba vás poté bude kontaktovat a sdělí vám další postup. Do zprávy prosím uveďte předpokládaný měsíční obrat.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Partnerem FixPartner se může stát kdokoli. Stačí nás kontaktovat prostřednictvím B2B formuláře.

Máme k dispozici všechny kvality náhradních dílů od Genuine Service Packs, FixPremium, repasované a další.
Více informací o kvalitách naleznete v části Rozdělení kvality náhradních dílů.

Cenové kategorie stanovujeme podle obratu za předchozí čtvrtletí. Čím vyšší je obrat, tím vyšší je sleva.

Pro nastavení nás musíte kontaktovat na eshop@fixshop.cz, protože ke každému FixPartnerovi přistupujeme individuálně.

Výši slevy můžete vypočítat na základě čtvrtletního obratu sníženého o vrácené nebo nevyzvednuté položky. Nezapomeňte odečíst také náklady na dopravu.
Cenovou hladinu najdete v tabulce, která se rovná vašemu výsledku.

Máte další otázky? Kontaktujte nás

Rychlost doručení závisí na dopravci. Zboží, které je skladem, je standardně doručeno do 24 hodin.

Vzhledem k tomu, že máme několik dopravců, ceny se liší. Ceník dopravy najdete v sekci Doprava.

Pokud se vyskytne problém s vaší objednávkou nebo reklamací, kontaktujte nás e-mailem na eshop@fixshop.cz

Do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky nebo reklamace.

Ano, to platí i pro firemní zákazníky. Podle zákona můžete zboží vrátit do 14 dnů od nákupu. Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu a v původním obalu.

Veškeré informace o způsobu vrácení zboží jsou uvedeny v sekci Reklamace.

Všechny informace jsme uvedli v části Reklamace.
Pokud si s nějakou reklamací nevíte rady, kontaktujte nás na adrese reklamace@fixshop.cz

Zelená cesta (Going Green)

Neustále zlepšujeme naši uhlíkovou stopu, abychom chránili naši planetu. Přečtěte si více o tom, jak přizpůsobujeme naše procesy, abychom snížili naši stopu.

Více informací