+420 277 277 957
Helpdesk: Pondělí - Pátek 9:00 - 16:00
info@fixshop.cz
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kurýrem GLS ve stejný den. Doručení do 24 h.

Fixshop logo
0
0 Kč
  • 23. 01. 2025

Zdílet

Jak postupovat při reklamaci online?

Jak postupovat při reklamaci online?

Celý proces online reklamace jsme rozdělili do několika jednoduchých kroků. Stačí postupovat podle tohoto video návodu. 

 

VIDEO NÁVOD 

 

 

1. Přihlaste se ke svému účtu na naší stránce fixshop.cz. 

2. Přejděte do sekce Historie objednávek a vyhledejte produkt, který chcete reklamovat

3. Klikněte na ikonu tří teček vedle produktu a zvolte možnost Reklamace. (Ikona/tlačítko se zobrazí na základě záručních podmínek.) 

4. Vyberte konkrétní produkt, který chcete reklamovat. Reklamovat můžete vždy pouze jeden produkt. 

5. Vyberte doručovací adresu z uložených adres ve svém profilu, nebo zadejte novou.

6. Zadejte IBAN v případě uznané reklamace použijeme tento údaj k vrácení peněz. *IBAN je povinným údajem.

7. Vyberte hlavní chybu z nabízených možností a nahrajte fotografie. Nahrané fotografie pomáhají zefektivnit zpracování reklamace a mohou, ale nemusí, urychlit její vyřízení.

8. Potvrďte reklamaci a odešlete ji do systému. (Shrnutí reklamace obdržíte e-mailem.) 

9. Následně se vám zobrazí informace, jak dále postupovat. = Důkladně zabalte reklamované zboží v původním obalu a přiložte číslo reklamace (poznáte podle symbolu #). 

10. Navštivte výdejní místo Zásilkovny a sdělte zaměstnanci kód pro Česko: 99629762. (Po fyzickém přijetí reklamace vás budeme informovat e-mailem.) 

11. Pohodlně sledujte stav reklamace ve svém online účtu. Vyjádření k reklamaci obdržíte e-mailem. 

Pokud budete postupovat podle uvedených kroků, vaše reklamace bude zpracována efektivně a v co nejkratším čase. Nezapomeňte důkladně zabalit zboží, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím Chatu (ikona chatu vpravo dole) nebo E-mailem - reklamace@fixshop.cz 

Více informací a podrobné reklamační podmínky najdete na stránce Reklamace.   

Jsme tu pro vás. 

Tým FixShop. 

Zelená cesta (Going Green)

Neustále zlepšujeme naši uhlíkovou stopu, abychom chránili naši planetu. Přečtěte si více o tom, jak přizpůsobujeme naše procesy, abychom snížili naši stopu.

Více informací