+420 277 277 957
Helpdesk: Pondělí - Pátek 9:00 - 16:00
info@fixshop.cz
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kurýrem GLS ve stejný den. Doručení do 24 h.

Fixshop logo
0
0 Kč

Over 1000 reviews

Velkoobchodní spolupráce

Ve FixShopu se specializujeme na prodej náhradních dílů pro mobilní telefony, chytrá zařízení, elektrické skútry, robotické vysavače, drobnou elektroniku, nářadí, příslušenství a repasovaná zařízení (především chytré telefony a sluchátka Apple). V současné době provozujeme několik e-shopů na evropském trhu (SK, CZ, DE, AT, HU, SI, HR, RO, FR, GR, EU, PL) a postupně rozšiřujeme svou působnost do dalších zemí. Na Slovensku máme několik maloobchodních prodejen. 

Máte zájem o více informací o spolupráci? Vyplňte níže uvedený B2B formulář a staňte se FixPartnerem.

 

Jako FixPartner získáte:

 

 

 

 

 

Cenové kategorie FixPartner*

Kategorie Obrat za posledních 30 dnů Výše slevy**
B2C 0 CZK 0 %
Start Partner 10 000 CZK 12 %
Pro Partner 20 000 CZK 20 %
Elite Partner Individuální 24 %
*Vyhrazujeme si právo na případné změny ve způsobu stanovení cenových kategorií.
**Výše slevy se nepočítá z celkové ceny výrobku, ale z marže výrobku. Proto je výše slevy pouze průměrná a liší se u jednotlivých výrobků.

 

Pravidla pro získání zvýhodněné cenové kategorie

Velkoobchodní cena závisí na vašem obratu. V zájmu zachování spravedlivého a transparentního nastavení je třeba dodržovat následující podmínky:

  • Vystavené faktury bez dobropisů (nezahrnují vrácené a nevyzvednuté objednávky).
  • Obratová cena nezahrnuje náklady na dopravu.
  • Úroveň cenové kategorie se vyhodnocuje podle čtvrtletního obratu bez DPH za předchozí čtvrtletí. Kontrola se provádí čtvrtletně, vždy v prvním týdnu každého čtvrtletí (leden, duben, červenec, říjen).
  • Pokud si nastavíte faktury s datem splatnosti, kontrolujeme také včasnou úhradu faktur.
  • Každý nový FixPartner získá na začátek výhodu, a to kategorii "Pro Partner", která je platná do dalšího čtvrtletí. K udržení nebo přechodu do vyšší cenové kategorie je zapotřebí pravidelný obrat.

 

500+

Spokojených
velkoobchodních partnerů

1 000 000+

Odeslaných
objednávek

10 000+

Náhradních dílů
skladem

23 000+

Položek

 

 

Doprava

Naši přepravní partneři, se kterými máme dohodnutou spolupráci, umí doručit zásilky již do 24 hodin. Termín doručení je pouze orientační. Žádný dopravce nedokáže 100% garantovat doručení zásilek do 24 hodin.

Objednávky přijaté prostřednictvím GLS do 16:00 expedujeme týž den, pokud je zboží skladem, uhrazeno (případně máte dohodnutou splatnost faktur) nebo na dobírku. Pro ostatní dopravce platí čas do 13:00.

Bližší informace ohledně ceny a rychlosti doručení zásilek, naleznete v naší sekci Doprava.

 

Reklamace

Veškeré reklamace pro FixPartnery zpracováváme přednostně.
Potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili? Reklamaci podejte jednoduše online přes svůj profil v sekci Historie objednávek. Podívejte/Přečtěte si postup Jak podat reklamaci online, který jsme pro vás připravili.

Prosíme, vždy postupujte v souladu s našimi předepsanými reklamčními podmínkami. Máte-li další dotazy týkající se reklamací, kontaktujte nás e-mailem na reklamace@fixshop.cz.

 

Potřebujete další informace?

Neváhejte nás kontaktovat:

  • E-mail: b2b@fixshop.eu
  • Online chat: vpravo dole na web stránce
  • WhatsApp: +421 948 795 885
  • Zákaznická podpora: +421 2/221 333 33
    • Pondělí - pátek 9:00 - 16:00 hod.

 

Máte zájem o velkoobchodní spolupráci? Vyplňte prosím formulář B2B.

Odpovědná osoba vás poté bude kontaktovat a sdělí vám další postup. Do zprávy prosím uveďte předpokládaný měsíční obrat.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Partnerem FixPartner se může stát kdokoli. Stačí nás kontaktovat prostřednictvím B2B formuláře.

Máme k dispozici všechny kvality náhradních dílů od Genuine/Service Pack, FixPremium, Refurbished a iné.
Více informací o kvalitách naleznete v části Rozdělení kvality náhradních dílů.

Cenové kategorie stanovujeme podle obratu za předchozí čtvrtletí. Čím vyšší je obrat, tím vyšší je sleva.

Pro nastavení je třeba nás kontaktovat na info@fixshop.cz případně přes chat, který najdete vpravo dole, jelikož přistupujeme individuálně ke každému FixPartnerovi.

Výši slevy můžete vypočítat na základě čtvrtletního obratu sníženého o vrácené nebo nevyzvednuté položky. Nezapomeňte odečíst také náklady na dopravu.
Cenovou kategorii najdete v tabulce, která se rovná vašemu výsledku.

Rychlost doručení závisí na dopravci. Naši přepravní partneři, se kterými máme dohodnutou spolupráci, umí doručit zásilky již do 24 hodin. Termín doručení je pouze orientační. Žádný dopravce nedokáže 100% garantovat doručení zásilek do 24 hodin.

Bližší informace ohledně ceny a rychlosti doručení zásilek, naleznete v naší sekci Doprava.

Vzhledem k tomu, že máme několik dopravců, ceny se liší. Ceník dopravy najdete v sekci Doprava.

Pokud se vyskytne problém s vaší objednávkou nebo reklamací, kontaktujte nás e-mailem na info@fixshop.cz

Do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky nebo reklamace.

Ano, to platí i pro firemní zákazníky. Podle zákona můžete zboží vrátit do 14 dnů od nákupu. Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu a v původním obalu.

Veškeré informace o způsobu vrácení zboží jsou uvedeny v sekci Reklamace.

Všechny informace jsme uvedli v části Reklamace.
Pokud si s nějakou reklamací nevíte rady, kontaktujte nás na adrese reklamace@fixshop.cz

Zelená cesta (Going Green)

Neustále zlepšujeme naši uhlíkovou stopu, abychom chránili naši planetu. Přečtěte si více o tom, jak přizpůsobujeme naše procesy, abychom snížili naši stopu.

Více informací